Kakusho
this site the web

Shinrei Tantei Yakumo




Děj:

Studentka Haruko má problém. Vloupali se do "prokletého" domu a její kamarádku teď posedl duch. Její ppřítel zase spáchal podivnou sebevraždu. Tak na radu kamarádek se vydá za neznámým chlapcem Yakumem Saitem, který prý dokáže vidět duchy. Jenže Saitoh Yakumo není zrovna příjemný společník. Z Haručiny návštěvy není moc nadšený a když mu poví o své posednuté kamarádce, chce dokonce peníze, aby se jejím případem začal zabývat. Nakonec však svolí (sice pod Haručinou výhružkou, ale přeci). Případ se začíná zamotávat, Yakumo odhalí, že za všechno nemůžou jen duchové, ale taky lidé. Haruka se více dozvídá o něm a o jeho šarlatovém oku, kterým může vidět duchy. Může je však pouze vidět a mluvit s nimi a ne je vymítat a podobně, ale i tohle mu většinou stačí k tomu, aby je přesvědčil k dobrotě. Vyřeší Haručin případ, ale s Harukou se nerozloučí. Ta ho přijde brzy navštívit s dalším případem a je ráda s ním, i když má Yakumo pořádně nevymáchanou pusu a od společného setkání ji neustále odrazuje svou otráveností.
Celé anime se řeší různé případy, kde Yakumo pomáhá ještě detektivovi Gotou(mu??) řešit jeho detektivní případy, které mají neustále něco společného právě s duchy. Navíc se dozvídáme více o Yakumově temné minulosti, jeho rodičích a dokonce o spojitosti s Harukou. Nechybí tam ani hlavní záporák, Yakumův tajemný otec, který má jediný cíl - svrhnout Yakuma k temnotě, čímž mu neustále komplikuje život. V anime nechybí ani láska, kde Haruka se zamiluje do Yakuma (oh, kdo by to nečekal, že...), jenže je taková zdrženlivá (no, klasické japonské anime), takže za celou dobu se toho klasicky moc nestane, ale ano, dočkali jsme se objetí!!! :D

Moje hodnocení:

Jak to tady píšu, tak jsem zjistila, že to anime se vážně dost dementně popisujete, když tentokrát jsem nechtěla vyzradit celý příběh, že... Sice to tak nevypadá, ale je to jedno z mých nejoblíbenějších anime... Nevím, kam bych ho zařadila, páč všechny, o kterých jsem tu psala mám ráda, ale pravděpodobně do první tojky... Příběh se mi líbil (je klasicky vidět, že jsem vyrůstala na detektivkách a že mám ráda horory, do toho pomalu zjišťuju, že budu asi romantička, i když se to nezdá...), k tomu pěkný hlavní hrdina, hromada vtipu (musela jsem se na to mrknout znovu, protože jsem to viděla víc jak před půl rokem a už jsem si nepamatovala, jak přesně to skončilo a tentokrát jsem se u toho smála pořád. I když to vtipné asi zas tak nebylo, no to jsem celá já...), dejme tomu, že je tam i nějaké poučení. Rozhodně je to jedno z těch mírnějších a klidnějších anime, spíš pro holky. Trochu mi tam vadí třeba fakt, že tvůrci se vybodli na oblečení. Hlavní hrdinové mají na sobě to samé, občas něco přidají nebo sundají, jinak nic. No ale to už je detail. Opět bych chtěla víc rozvinutý vztah Haruky s Yakumem, ale klasicky nic a taky si žádám další řadu!!! (zas utřu hubu, ale co...) Četla jsem k tomu i mangu, nejsem si jistá, ale myslím, že má dvě verze. Každopádně to se mi taky líbila. Byla taková akčnější, asi i lepší než to anime... Ale opět krátká... Tentokrát jsem musela anime stahovat. Najdete ho i na uložtu, pěkný překlad, softsubs, takže úplná paráda. Ani nevím, jak jsem se k němu dostala, pokud vím, tak tentokrát sama a zřejmě náhodně. Ale rozhodně stojí za shlédnutí, i když jak jsem se tak dívala, na oficiálních stránkách nemá moc dobré hodnocení, což jsem moc nepochopila proč.

0 komentářů :

Okomentovat

 

W3C Validations

-