Kakusho
this site the web

Ghost Hunt






Děj:

Mai Taniyama je normální školačka. S kamarádkami se baví tak, že si vyprávějí po škole strašidelné historky. Jednou se k nim ale nachomítne neznámý student Shibuya Kazuya a chce jejich vyprávění poslouchat. Všechny jsou nadšené, až na Mai. Mai se začne zajímat o historku o podivné škole. Jednou se tam rozhodne podívat, jenže na ni málem spadne skříň. Naštěstí ji zachrání Lin a skříň spadne na něj. Objeví se tam Shibuya. Lin je Shibuyův asistent a když si Lin vyvrtnul kotník při zachraňování Mai, požaduje Shibuya, aby ho Mai zastupovala. Shibuya je lovec duchů. Celé anime řeší různé případy, pomáhá jim při tom kněz John Brown, medium Hara Masako, mnich Hosou Tagikawa a kněžka Ayako Matsuzaki. I když je později Lin práce schopný, Mai už se Shibuyou, které mu dala přezdívku Naru (že je narcistický...) zůstane. Jednotlivé případy jsou často přes více episod, často i přes 4. Anime nemá jednotný děj, akorát se rozvíjí postavy a podobně.

Moje hodnocení:

Anime se mi klasicky velice líbilo. Bylo to napínavé a dost často i strašidelné, což se mi líbí, že :D. Někdy to bylo i dost smutné a na druhou stranu nechyběl tomu vtip, takže jsem se u toho často smála, prostě to mělo všechno. Celou dobu ale člověk čeká na nějaké rozvinutí vztahu Naru + Mai a ono nic... To mě vážně naštvalo! :D Klidně by to mohlo mít další řadu, nechali si tam možnost na pokračování. Hmm třeba mi splní přání, uvidíme...


Táákže, kdo to viděl? Hlásí se někdo? :D a jaké anime jste viděli naposledy?

0 komentářů :

Okomentovat

 

W3C Validations

-