Kakusho
this site the web

Kill me, Heal me

Epizod: 20
Odvysíláno: 2015
Žánr: komedie, drama, romantika, psychologické, melodrama
Korea

Při prvním dílu jsem si říkala, že to bude hezká, možná trochu šílená oddechovka, která tak mírně kopíruje IOTL (což mě trošku iritovalo, protože hodně lidí to s tím srovnávalo). Ještě jsem si myslela, že je to trochu chycené za vlasy, nebo jsou tam přidané nějaké fantasy prvky, jako třeba v Secret Garden. Nevím jak to dělám, že si vždycky dokážu tak vybrat, ale oddechovka to opět nebyla...



Děj:
Cha Do Hyun je teoreticky mladým boháčem, možná dědicem Seung Jinské společnosti. Jenže dost značnou část svého života strávil v USA a ne v Korei. Do rodné louže se vrací po jedenácti letech. A ne proto, že by to chtěl. Již v mládí mu bylo diagnostikovaná DID, mnohočetná porucha osobnosti. A tak vládu nad pilným studentem a tichou myškou Cha Do Hyunem občas přebírá násilnický, částečně narcis Shin Se Gi,

který nedělá nic jiného, než problémy (a taky rád balí holky, ale to souvisí s těmi problémy),

občas taky čtyřicetiletý Perry Park,

který miluje rybaření a vytváření bomb, sedmnáctiletý Ahn Yo Seob



se sebevražednými sklony a s láskou k umění, jeho dvojče Ahn Yo Na,


která je prostě fangirl tělem i duší... dobře, tělem možná ne... a další osobnosti. Cha Do Hyun nemá čas na nic jiného, než žehlit to, co jeho osobnosti nadělaly. Nějak se mu podařilo svou nemoc skrýt před světem, ví o ní jen jeho manažer Ahn a doktor. Jenže Shin Se Gi se rozhodne, že už se nebude dál schovávat před rodinou v Americe, ale donutí Cha Do Hyuna mít nějaké ambice, vrátit se do Korei aby  se konečně stal vlastníkem Seung Jinské společnosti. Cha Do Hyun tak už nemá cesty zpět a v Korei musí chtě nechtě zůstat. 
Hned v letadle se setkává s Oh Ri Ohnem a na letišti  jeho sestrou, Oh Ri Jin.

Po mnoha událostech se nakonec Oh Ri Jin stává jeho soukromou psychiatričkou, která s ním bydlí a má na starost všechny jeho osobnosti.

Úkol to není zrovna jednoduchý. Cha Do Hyunovy osobnosti se objevují po setkání s ní čím dál častěji a je čím dál těžší to skrýt před ostřížím zrakem rodiny i všech nepřátel. Důležité však je, proč vůbec Cha Do Hyunova nemoc vznikla. Co se stalo v tom roce z dětství, z kterého mu chybí vzpomínky? Proč má strach ze sklepů a ohně? A proč se těchto dvou věcí bojí i Oh Ri Jin?

Proč se mi to líbilo:

Shrňme si to. Moc mi nejde sepsat děj, abych moc nespoilerovala, každopádně děj byl opět skvěle promyšlený a nepředvídatelný. Takový, jaký ho mám ráda. Některé vtipné scény opravdu stály za to a občas si je pouštím znovu, pokaždé mě dokážou rozesmát.
Ukázky osobností:

Na druhou stranu můžu říct, že zvláště v těch pozdějších dílech jsem docela vnitřně trpěla s postavami. Vžijete se do nich a cítíte s nimi. S tím souvisí herecké výkony.

  • Herecké výkony: Tak Ji Sung se na téhle doramě docela nadřel. Ono sedm osobností není žádná sranda ani pro zkušeného herce. Zvlášť, když každá má úplně jiný věk, chování, jazyk, ba i pohled v očích, jak rády upozorňují. Můžu říct, že po pár dílech jsem opravdu byla schopná poznat jen podle očí jaká je to postava. Nebylo potřeba oblečení, make-up, ani změna tónu hlasu. A to prostě nezvládne jen někdo. Opět to však nebyly jen hlavní postavy, které jste milovali. Herecké obsazení bylo kompletně skvělé.

  • Smysluplnost děje -  sice to na začátku vypadá jako romantická komedie, ale není tomu úplně tak. Patří do těch doram, co se divákům snaží otevřít oči, rýpají si do choulostivého tématu. Takové mám ráda.
  • Ahn Yo Na - ve které se může vidět každá fangirl :D Ne, takhle osobnost byla prostě skvělá a každou scénu s ní jsem si skvěle užívala XD

Z natáčení :D :

Btw. překládala jsem k tomu titulky, konečně jsou dokončené, takže české titulky najdete tady:

0 komentářů :

Okomentovat

 

W3C Validations

-