Kakusho
this site the web

Že bych znovu začala psát?

Tak jsme se tak bavila s blogerkami, se kterými to všechno začalo, že je hrůza, jak už nejsme schopné blogovat. A že by bylo moc hezké dát tu původní komunitu zase dohromady, psát si komentáře ke článkům, řešit fandomy a tak. A že by to chtělo zase rozjet.

Už uběhly dva týdny a já se k tomu pořád nějak neměla. A jak už to tak u mě bývá, chce se mi jen tehdy, když mám hodně práce do školy, což je... zrovna teď XD měla by psát ročníkovku a pomalu hledat materiály na předtermíny, nemluvě o učení.







Přemýšlela jsem nad tím, proč už blogy moc nefungují. A došla jsem k tomu, že za to opět můžou sociální sítě. Já osobně hážu spoustu svých zájmů na zeď. Stejně tak tam mám přátele ze své blogerské komunity, tzn. bavíme se hlavně tam. Dřív jsme se bavily přes komenty a nebo později třeba přes icq a skype (lol icq XD). Na druhou stranu, můj fb je pod mým jménem a mám tam přidané i normální lidi, takže občas přemýšlím nad tím, co všechno tam můžu postnout. Což je škoda.


(příklad toho, co nemůžu postovat... XD)

Na blogu jsem se cítila jako nedotknutelná (což samozřejmě nebyla pravda, aneb když mi jeden článek zveřejnili na stránkách školy a já myslela, že někoho zabiju) a tím pádem jsem si tam mohla psát cokoliv. Na druhou stranu má blog jednu nevýhodu. Na FB mám především zahraniční komunitu fandomu a ta na blogu určitě fungovat nebude, no XD.
Každopádně k blogování bych se v nějaké formě chtěla vrátit, Tak doufám, že tohle zas nebude poslední článek XD (ale zkouškové se blíží, tzn. nutkání něco psát se určitě objeví XD).



Tenhle článek asi bude úplně o ničem, tzn. o tom, co se mi momentálně děje. XD
Píšu ročníkovku. Nebo o tom alespoň neustále mluvím a stěžuju si. Momentálně jsem ve fází (dobře, doufám, že do včerejška jsem byla, dneska jsem aspoň schopná přepisovat to, co mám napsané), že netuším, co s tím mám dělat. A jsem z toho v depresi. Do toho už řeším termíny zkoušek a je komplikované jen si to poskládat, nechci vidět, jak se to všechno budu učit (5 zkoušek za 2 týdny... sranda).

 Na druhou stranu se utěšuju, že pokud přežiju prosinec a všechno to dám na první pokus, v lednu už se budu štvát jen s obhajobou ročníkovky (což doufám, že bude v klidu) a jinak se budu flákat. Kéž by.

Nejlepší gifka z koncertů... XD

Proč mám všechny zkoušky (snad) v prosincu? V lednu (snad) odjíždíme s Bábou na Erasmus do Nizozemska. Kdyby měl někdo v Groningenu volnej pokoj, ať se ozve. Momentálně máme největší starosti se sháněním ubytování (ano, snad úspěšně už mám hotovou většinu papírování).
Opět jsem zjistila, jak je arashi fandom úžasný. Už mám dvě kamarádky z Nizozemska, z toho jedna dokonce bydlí v Groningenu a už máme naplánovaný srazy a všechno XD. A taky jsem dostala info, co tam určitě máme ochutnat a kde XD.

Včera jsem si pouštěla kurz nizozemštiny, vypadá to jako ještě děsnější němčina, což mě moc nemotivovalo se ten jazyk učit. Ale zjistila jsem, že aspoň trochu tomu rozumím (což je s podivem, vzhledem k tomu, jak mi jde má milovaná němčina).
A mám potřebu sem naházet spoustu gifek mých oblíbenců, což bude všem zpomalovat počítač a ani je teď moc nemám, protože tolik nechodím na tumblr... Ale stejně teď bude následovat 2 hodinové hledání gifů,... XD
Edit - článek zveřejněn po 2 dnech XD

2 komentářů :

Camellia řekl(a)...

jako já jsem už začala znova psát, ale zase jsem se posekala, a nad tím že bych se měla zase odseknout dumám od chvíle co jsem od tebe odjela... dokonce mám i náměty na články, jenomže v momentě kdy si k tomu konečně sednu se všechno vypaří z hlavy. Navíc si vždycky vzpomenu že bych měla dělat důležitější věci... (straší mě seminárky, blížící se zkouškový a celkově je to vy pytli)
takže jsme na tom asi všeci stejně.
Teď jsem ještě začala docházet na kurz španělštiny a začínám pochybovat zda to se školou zvládnu. Uh

Ale bloguj, bloguj, taktéž se pokusím :D

Kit řekl(a)...

Pecka, ať žijí opětovné pokusy o blogování!
Hele, co se týče tvého stresu ze zkoušek, tak poměrně soucítím. Mně se blíží maturita (ač je to samozřejmě za dýl) a neudělala jsem ještě vůbec, ale vůbec nic. Kromě podání přihlášky. Nevim, ani co tam je za otázky a od prváku si nepíšu zápisky. Taky bych možná měla začít pracovat na maturitní práci. Jenže... kolem je tolik zajímavejch věcí, heh. Každopádně ti fandím, to určitě dáš.
Znám pár lidí, co se účastnili erasmu a mohli si ho jen vynachválit, tak vám docela závidím, určitě to bude super (i když nizozemština, hehe). Doufám, že ti to blogování vydrží alespoň do tý doby, protože jsem na to fakt zvědavá.

Pac a pusu,
Kit.
http://enterthevoid.blog.cz/

Okomentovat

 

W3C Validations

-